Dr. Hacer Erar
Oyuncak Atölyesi
Hacettepe Fizik Mühendisliği mezunudur. Yüksek Lisans ve Doktora çalışmalarını Hacettepe Tıp Fakültesi Beyin Araştırma Laboratuvarında tamamlamıştır. TÜBİTAK Bilim ve Teknik Dergisinde (2002-2008) yılları arasında sürekli sayfa yazarlığı yapmıştır. TÜBİTAK desteği ile 2008 yılında kurulan Eğlenceli Bilim Merkezinde 2020 yılına kadar müdür olarak görev yapmıştır. 2010-2020 yılları arasında yayınlanan Eğlenceli Bilim Dergisinde editör ve yazarlık yapmıştır. Endüstriyel Tasarım Bölümü öğrencilerine Bilimsel Oyuncak Tasarımı dersi vermiştir. Bağımsız olarak popüler bilim yazarlığını sürdürmekte ve anaokullarında oyuncak yaptırmaya devam etmektedir.
- Atölyenin Adı: Oyuncak Atölyesi
- Atölyenin İçeriği/Özeti:
Bir ülkede çocukların oynadığı oyuncaklar, o ülkenin geleceğini belirler. Çocuklarımız kendi oyuncaklarını yaparak geleceği inşa etme güvenini kazanırlar. Kolay bulunan malzemelerle temelinde bilim olan iki oyuncak yaptıracağız.
Giriş: Oyuncak nedir? Tarihçesi ve önemi (10 dakika)
Helikopter (15 kişilik) (40 dakika)
Gerekli Malzemeler: A4 renkli kağıt, ataş, kalem, cetvel, makas
CD Topaç (15 kişilik) (40 dakika)
CD, Pinpon topu, sıcak silikon tabancası, yedek silikonlar, renkli gazlı kalemler,
A4 beyaz kağıt, makas, yapıştırıcı, şişe kapakları
- Hedef Kitlesi: Okul Öncesi Öğretmenleri ve Okul Öncesi Öğretmen Adayları, Sınıf Öğretmenleri ve Öğretmen Adayları
- Kontenjanı: 15
Ebeveyn & Çocuk
Oyuncak Atölyesi
Bir ülkede çocukların oynadığı oyuncaklar, o ülkenin
geleceğini belirler. Çocuklarımız kendi oyuncaklarını yaparak
geleceği inşa etme güvenini kazanırlar.
Kolay bulunan malzemelerle temelinde bilim olan oyuncaklar
yaptıracağız.
Ebeveyn & Çocuk
Oyuncak Atölyesi
Bir ülkede çocukların oynadığı oyuncaklar, o ülkenin
geleceğini belirler. Çocuklarımız kendi oyuncaklarını yaparak
geleceği inşa etme güvenini kazanırlar.
Kolay bulunan malzemelerle temelinde bilim olan oyuncaklar yaptıracağız.
Ebeveyn & Çocuk
Oyuncak Atölyesi
Bir ülkede çocukların oynadığı oyuncaklar, o ülkenin
geleceğini belirler. Çocuklarımız kendi oyuncaklarını yaparak geleceği inşa etme güvenini kazanırlar.
Kolay bulunan malzemelerle temelinde bilim olan oyuncaklar yaptıracağız.